مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

persepolissl

سالانه بیش از ۱۴ میلیون نفر به عنوان گردشگر وارد این شهر می شوند
شهری است در بخش خودمختار اندلس در جنوب کشور اسپانیا مرکز شهرستانی به همین نام کهدر منتهی علیه غرب دریای مدیترانه و در ۱۰۰ کیلومتری تنگهٔ جبل الطارق واقع شده است

www.persepolissl.com

persepolissl

مالاگا، شهری بسیار زیبا، ساحلی و تاریخی است. تمدن های مختلفی در این شهر حکومت می کردند از این رو بناهای معماری و تاریخی متنوعی با سبک های مختلف را می توان به طور گسترده در سطح شهر دید. چند ملیتی بودن این شهر در همه جای آن به خوبی دیده می شود.
پابلو پیکاسو متولد شهر مالاگاست و خانه ای که در آن زندگی می کرده، اکنون به موزه تبدیل شده است.

www.persepolissl.com


چرا ما مالاگا را انتخاب کردیم؟


-آب و هوای
اصلی‌‌ترین دلیل آب و هوای بسیار مطلوب این شهر در کّل اروپاست، شاید به جرات بتوان گفت این منطقه بهترین آب و هوای اروّپا را دارا می‌باشد، گرمرترین ماه با متوسط ۲۵.۵ و سرد‌ترین ماه ۱۳ درجه می‌باشد.

http://persepolissl.com/


تیم ملی فوتبال اسپانیا

تیم ملی فوتبال اسپانیا (به اسپانیایی: Selección de fútbol de España)، یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از کشور اسپانیا در میادین فوتبال حضور میابد. این تیم قهرمان یورو ۱۹۶۴، یورو ۲۰۰۸، جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و یورو ۲۰۱۲ شده است. سرمربی فعلی اسپانیا ویسنته دل بوسکه است که با اسپانیا قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و یورو ۲۰۱۲ شده است. به تازگی تیم ملی فوتبال اسپانیا به "خشم سرخ" لقب گرفته است.

اسپانیا قهرمان جهان و اروپا، پس از قهرمانی در یورو ۲۰۰۸، جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و یورو ۲۰۱۲، تبدیل به تنها تیم اروپایی شده است که قهرمان پی در پی سه جام بین‌المللی شده است. در ژوئیه ۲۰۰۸، اسپانیا برای اولین بار در رده بندی فیفا به صدر جدول صعود کرد. اسپانیا بین نوامبر ۲۰۰۶ و ژوئن ۲۰۰۹، ۳۵ بازی را نباخت تا این که از برزیل شکست خورد.

تیم ملی اسپانیا سه بار در جام ملت‌های اروپا ۱۹۶۴، جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ به مقام قهرمانی رسیده است. این تیم در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ برای نخستین بار به فینال جام جهانی راه یافت و قهرمان شد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ با تیم‌های سوئیس شیلی و هندوراس همگروه شد. اسپانیا به عنوان تیم اول صعود کرد و در مرحلهٔ بعد روبه روی پرتغال قرار گرفت. در یک چهارم نهایی مقابل پاراگوئه به برتری رسید و در نیمه نهایی با گل پویول مقابل المان به فینال راه یافت. سپس در فینال مقابل هلند در وقت اضافه با گل آندرس اینیستا به برتری رسید و قهرمان شد و جام را از ایتالیا گرفت. این نخستین قهرمانی اسپانیا در جام جهانی بود.

بازیکنان تیم ملی اسپانیا در جام ملت‌های اروپا 2012

(با مشاورین املاک پرسپولیس همه چیزرایکجا دریافت کنید)

کشور پادشاهی اسپانیا با مساحت ۵۰۵۹۵۵ کیلومتر مربع، پنجاه و دومین کشور جهان و دومین کشور اتحادیه اروپائی بعد از فرانسه به لحاظ مساحت به شمار می‌آید.
پایتخت اسپانیا شهر مادرید، زبان رسمی این کشور اسپانیائی و شهرهای مهم آن بارسلونا، سویا، مالاگا، گرانادا، زاراگوزا، تولدو، سن سباستیان، والنسیا و بیلبائو است

#اقامت اسپانیا
#ثبت شرکت و ویزا
#خرید ملک

http://persepolissl.com/