مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

جایگاه و اهمیت زبان اسپانیایی در جهان امروز

  • دومین زبان بین المللی دنیا
  • زبان رسمی کشورهای آمریکای جنوبی: ونزوئلا،مکزیک،آرژانتین،کوبا، اکوادور،اروگوئه،پرو، کلمبیا، بولیوی،پاراگوئه، شیلی
  • دومین زبان دنیا از لحاظ تعداد سخنگویان بعد از زبان چینی
  • تکلم به این زبان در برخی ایالت های آمریکا ، کشورهای آفریقایی ، و حتی خاور دور و اقیانوسیه
  • دارای بیشترین تعداد متقاضی برای تحصیل بعد از زبان انگلیسی

 

زبان اسپانیائی به عنوان زبان اول نزدیک به 500 میلیون نفر در بیست و سه کشور قاره پهناور آمریکا (کلیه کشورهای آمریکای لاتین به‌جز برزیل به این زبان تکلم می‌کنند) و زبان دوم در اکثر کشورهای اروپائی، ایالات متحده آمریکا و کانادا روز به روز نیاز آموزش و یادگیری این زبان را گوشزد می‌نماید و شایان ذکر است که از زبان اسپانیایی به‌عنوان دومین زبان بین المللی در سازمان ملل نام برده شده است.

نخستین فرهنگ شنـاخته شـده در اسپانیا بـه حدود40 هزار سـال قبل از میـلاد مسیح باز می گردد که بارزترین نشانه برجای مانـده از آن، نقاشی های موجود بر دیواره غار آلتامیرا (Altamira) واقـع در حوالی بنـدر سانتاندر در شـمال کشـور است. ایبـری ها و سـلت ها موجد فرهنگی شده اند کـه بعنوان قدیمی ترین فرهنگ در تاریخ مدون اسپانیا محسوب می شود. استیلای اقوام مختلف بر این سرزمین که از قرون پیش از میلاد مسیح آغاز شده و تا سال 1492 میلادی که اتحاد سیاسی و تمامیت ارضی کشور حاصل می شود تداوم یافته، فرهنگ های مختلفی را رایج نموده است.

در تاریخ نوین اسپانیا و از نیمه دوم قرن بیستـم به ویژه از دو دهه پایانی قرن، استاندارد زندگی در اسپـانیـا تغییـر زیادی یافتـه و همراه با آن، ساختـار اجتماعی کشور نیز دستخوش تحولات و تغییرات عمیق در مقایسه با سالهای نه چندان دورتر شده است. گسترش عوامل رفاه، تجمل گرائی و بهره مندی از مظاهر تمدن اروپائی (مثبت و منفی) در بیـن اسپانیائی ها در دو دهه گذشته رشد فوق العاده ای داشته است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.