مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

مشاورین املاک پرسپولیس

رستوران

 با راه‌اندازی یک رستوران منحصربه‌فرد موسوم به «رستوران شیطان» در اسپانیا، پیش‌بینی می‌شود گردشگران بیشتری در سال 2012 میلادی به این کشور سفر کنند. 

به گزارش ایسنا به نقل از ورد ترویسم این رستوران از مدتی پیش در جزیره‌ی «لانزروت» واقع در جزایر قناری که قطب گردشگری اسپانیا است، راه‌اندازی شد و در ماه‌های اخیر میزبان هزاران گردشگر بوده است. 

«رستوران شیطان» روی دهانه‌ی یک کوه آتشفشانی‌ کوچک به همین نام ساخته شده و آشپزها برای پخت غذاهای گوناگون، از گرمایی که از دهانه‌ی این کوه آتشفشانی بیرون می‌آید، استفاده می‌کنند. 

اسپانیا با میزبانی از 57میلیون گردشگر در سال 2011 میلادی، رشد هشت درصدی گردشگری را نسبت به سال 2010 میلادی تجربه کرد. 

این در حالی است که بخش قابل توجهی از گردشگران این کشور در سال 2010، گردشگرانی بودند که در سال‌های گذشته تعطیلات خود را در مصر، تونس و یا یونان سپری می‌کردند. 

درآمدهای حاصل از صنعت گردشگری حدود ‌11 درصد از تولید ناخالص داخلی اسپانیا را به خود اختصاص می‌دهد و بیشتر گردشگران این کشور از آلمان، فرانسه و انگلیس هستند. 

اسپانیا بین کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا بیشترین شاغلان را در صنعت گردشگری دارد و به‌عنوان یکی از مقاصد برتر گردشگری جهان هر سال میزبان میلیون‌ها گردشگر است. همچنین هفت درصد از نیروی کار این کشور در صنعت گردشگری یا صنایع مرتبط کار می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.